Często zadawane pytania i odpowiedzi

Czy muszę płacić za parking w czasie pracy w strefach parkowania?

Tak, nasza firma ani aplikacja nie zwraca kosztów związanych z wykonywaniem dostaw.

Co to jest strefa w aplikacji?

Jest to obszar na którym działa aplikacja i w którym będziesz dostarczał zamówienia, znajdziesz ją w swojej aplikacji zaznaczoną innym kolorem.

W jaki sposób klient płaci za zamówienie, czy otrzymam terminal do kart?

To zależy od aplikacji dla której pracujesz. W Glovo klient płaci za zamówienie gotówką kurierowi lub poprzez aplikację, nie ma możliwości płatności kartą przy odbiorze. Kurierzy Glovo posiadają jednak kartę płatniczą, aby płacić za zamówienia w punktach niepartnerskich, jeśli zajdzie taka konieczność. W Uber Eats, Bolt Food, Wolt oraz Jush klient płaci poprzez aplikację. W Stuart kurierzy otrzymują terminal do kart jako element wyposażenia na start, za który muszą zapłacić.

Czy muszę posiadać własny środek transportu?

Tak, akceptowalne są rowery, skutery lub samochody. Aplikacje nie oferują pojazdów, natomiast Avalon Logistics posiada flotę pojazdów na wynajem. Kurierom szczególnie polecamy wynajem skuterów, ponieważ są ekonomiczne i pozwalają zwiększyć zarobki.

FAQ Uber

FAQ Uber

Najczęściej zadawane pytania. Praca Uber

Dowiedz się więcej
FAQ Bolt

FAQ Bolt

Najczęściej zadawane pytania. Praca Bolt

Dowiedz się więcej
FAQ Glovo

FAQ Glovo

1. Jak mogę zostać kurierem Glovo? Aby zostać kurierem Glovo, wystarczy spełnić kilka prostych kryteriów, takich jak posiadanie pojazdu (rower, skuter, samochód), znać język polski lub angielski, oraz mieć smartfon z dostępem do internetu. Proces rejestracji obejmuje podpisanie umowy z partnerem, założenie konta w portalu rozliczeń i ukończenie krótkiego szkolenia online. 2. Czy muszę mieć […]

Dowiedz się więcej

Masz pytania lub chciałbyś
porozmawiać o współpracy?

Zadzwoń
+48 514 833 888
Pobierz aplikację Spirit24