Czy muszę płacić za parking w czasie pracy w strefach parkowania?
Tak, nasza firma ani aplikacja nie zwraca kosztów związanych z wykonywaniem dostaw.
Co to jest strefa w aplikacji?
Jest to obszar na którym działa aplikacja i w którym będziesz dostarczał zamówienia, znajdziesz ją w swojej aplikacji zaznaczoną innym kolorem.
W jaki sposób klient płaci za zamówienie, czy otrzymam terminal do kart?
To zależy od aplikacji dla której pracujesz. W Glovo klient płaci za zamówienie gotówką kurierowi lub poprzez aplikację, nie ma możliwości płatności kartą przy odbiorze. Kurierzy Glovo posiadają jednak kartę płatniczą, aby płacić za zamówienia w punktach niepartnerskich, jeśli zajdzie taka konieczność. W Uber Eats, Bolt Food, Wolt oraz Jush klient płaci poprzez aplikację. W Stuart kurierzy mają dostęp do aplikacji, która pełni funkcję terminala.
Czy muszę posiadać własny środek transportu?
Nie, nie jest to konieczne. Możesz skorzystać z wygodnej opcji wynajmu pojazdów, dostępnej w naszej ofercie. Aplikacje akceptują rowery, skutery lub samochody jako środki transportu dla kurierów. Chociaż same aplikacje nie oferują pojazdów, Avalon Logistics dysponuje flotą pojazdów przeznaczonych na wynajem. Szczególnie polecamy kurierom wynajem skuterów, ponieważ są one ekonomiczne i pozwalają na zwiększenie zarobków.
FAQ Glovo
1. Jak mogę zostać kurierem Glovo? Aby zostać kurierem Glovo, wystarczy spełnić kilka prostych kryteriów, takich jak posiadanie pojazdu (rower, skuter, samochód), znać język polski lub angielski, oraz mieć smartfon z dostępem do internetu. Proces rejestracji obejmuje podpisanie umowy z partnerem, założenie konta w portalu rozliczeń i ukończenie krótkiego szkolenia online. 2. Czy muszę mieć […]
Dowiedz się więcej