Rozliczenia, faktury i opłaty - jak to wygląda?

Koszt użytkowania pojazdu

Celem obniżenia podatków w AVALON LOGISTICS rozliczamy Twoje koszty użytkowania pojazdu na podstawie dostarczonych przez Ciebie faktur, faktury za paliwo, części, serwis i inne rzeczy związane z prowadzoną działalnością partnerską.

 Rozliczamy tylko i wyłącznie opłacone faktury. Na fakturze musi być napisane, że została opłacona.

Dane do faktur:

Avalon Logistics Group Sp. z o.o.

Elektronowa 2

03-219 Warszawa

NIP 5242901933

Skany faktur należy przesłać elektronicznie – poprzez email najpóźniej do 7 dni od ich wystawienia. 

Nie gwarantujemy ujęcia w rozliczeniu faktur wysłanych później niż 7dni od ich wystawienia. W danym cyklu rozliczeniowym uwzględniamy skany faktur przysłane do nocy z niedzieli na poniedziałek do godz. 4:00. 

Faktury wysłane później będą brane pod uwagę w następnym rozliczeniu. Faktury kosztowe nierozliczone w ciągu trzech miesięcy będą anulowane i usuwane.

 Dodatkowe koszty

 Staramy się utrzymać jak najniższy koszt współprac w stosunku do kierowców korzystających tylko z rozliczeń. Jednak za dodatkowe czynności są pobierane są poniże opłaty:

  • Korekta rozliczenia wstecz na życzenie kierowcy: 40zł
  • Wystawienie zaświadczenia o zarobkach lub innego dokumentu związanego ze współpracą: 20zł (przesłanie skanu) + 17zł za przesłanie pocztą (polecony, priorytet)
  • Obsługa komornicza: 50 zł za każde pismo

 Rozliczenia

 Zawsze rozliczamy saldo “do zera” od ostatniego rozliczenia. Warunkiem wykonania rozliczenia jest przesłanie do nas kompletu dokumentów oraz „wypracowanie” kwoty minimalnej do przelewu 50 zł w danym cyklu rozliczeniowym. Jeżeli dana kwota nie zostanie osiągnięta, to oczywiście nie przepada, ale przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.

Koszt pojedynczego rozliczenia zależy jest od aplikacji.

 Przy rozpoczęciu współpracy dodatkowo kosztem jest 50 zł za przygotowanie profilu, zgłoszenie kierowcy i inne sprawy formalno-administracyjne.

 Przelewy za dany okres są rozliczane w ciągu 7 dni od otrzymania rozliczenia.

 Nie jesteśmy w stanie przewidzieć sytuacji, na które nie mamy wpływu, mogące opóźnić rozliczenie (święta, awarie systemu, itp). Jeżeli oczekiwałeś przelewu od nas w danym tygodniu i z jakiegoś powodu nie otrzymałeś go do czwartku to prosimy o kontakt.

spodobał ci się ten wpis? udostępnij go ZNAJOMYM

Podobne wpisy

Praca kuriera w Glovo – dla kogo?

Praca kuriera w Glovo – dla kogo?

Praca kuriera w Glovo - dla kogo? Dla tych, którzy nie są jeszcze zaznajomieni z Glovo, to platforma, która umożliwia [...]
Dowiedz się więcej
Jaki środek transportu wybrać do pracy jako kurier

Jaki środek transportu wybrać do pracy jako kurier

Jaki środek transportu wybrać do pracy jako kurier: W dzisiejszym szybkim tempie życia coraz więcej osób korzysta z usług [...]
Dowiedz się więcej
Bolt – jedno z najlepszych rozwiązań transportowych

Bolt – jedno z najlepszych rozwiązań transportowych

Bolt - jedno z najlepszych rozwiązań transportowych: Bez względu na to, czy jesteśmy w podróży służbowej, czy po prostu [...]
Dowiedz się więcej
Czy dziecko w taksówce musi być w foteliku?

Czy dziecko w taksówce musi być w foteliku?

Każdy rodzic wie, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie dziecka podczas jazdy autem. Dopasowany fotelik samochodowy to [...]
Dowiedz się więcej
Jak zostać kierowcą Ubera/ Bolta/ FREE NOW?

Jak zostać kierowcą Ubera/ Bolta/ FREE NOW?

Jak zostać kierowcą Ubera, Bolta lub FREE NOW? Wystarczy zgłosić się do wybranej firmy i postępować zgodnie z jej [...]
Dowiedz się więcej
Jakie są korzyści z pracy w Bolt

Jakie są korzyści z pracy w Bolt

Jakie są korzyści z pracy w Bolt: Jednym z głównych atutów pracy dla Bolt jest zapewnione wsparcie i dostęp do szkoleń. [...]
Dowiedz się więcej

Masz pytania lub chciałbyś
porozmawiać o współpracy?

Zadzwoń
+48 514 833 888
Pobierz aplikację Spirit24