Koszt użytkowania pojazdu
Celem obniżenia podatków w AVALON LOGISTICS rozliczamy Twoje koszty użytkowania pojazdu na podstawie dostarczonych przez Ciebie faktur, faktury za paliwo, części, serwis i inne rzeczy związane z prowadzoną działalnością partnerską.
Rozliczamy tylko i wyłącznie opłacone faktury. Na fakturze musi być napisane, że została opłacona.
Dane do faktur:
Avalon Logistics Group Sp. z o.o.
Elektronowa 2
03-219 Warszawa
NIP 5242901933
Skany faktur należy przesłać elektronicznie – poprzez email najpóźniej do 7 dni od ich wystawienia.
Nie gwarantujemy ujęcia w rozliczeniu faktur wysłanych później niż 7dni od ich wystawienia. W danym cyklu rozliczeniowym uwzględniamy skany faktur przysłane do nocy z niedzieli na poniedziałek do godz. 4:00.
Faktury wysłane później będą brane pod uwagę w następnym rozliczeniu. Faktury kosztowe nierozliczone w ciągu trzech miesięcy będą anulowane i usuwane.
Dodatkowe koszty
Staramy się utrzymać jak najniższy koszt współprac w stosunku do kierowców korzystających tylko z rozliczeń. Jednak za dodatkowe czynności są pobierane są poniże opłaty:
- Korekta rozliczenia wstecz na życzenie kierowcy: 40zł
- Wystawienie zaświadczenia o zarobkach lub innego dokumentu związanego ze współpracą: 20zł (przesłanie skanu) + 17zł za przesłanie pocztą (polecony, priorytet)
- Obsługa komornicza: 50 zł za każde pismo
Rozliczenia
Zawsze rozliczamy saldo “do zera” od ostatniego rozliczenia. Warunkiem wykonania rozliczenia jest przesłanie do nas kompletu dokumentów oraz „wypracowanie” kwoty minimalnej do przelewu 50 zł w danym cyklu rozliczeniowym. Jeżeli dana kwota nie zostanie osiągnięta, to oczywiście nie przepada, ale przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.
Koszt pojedynczego rozliczenia zależy jest od aplikacji.
Przy rozpoczęciu współpracy dodatkowo kosztem jest 50 zł za przygotowanie profilu, zgłoszenie kierowcy i inne sprawy formalno-administracyjne.
Przelewy za dany okres są rozliczane w ciągu 7 dni od otrzymania rozliczenia.
Nie jesteśmy w stanie przewidzieć sytuacji, na które nie mamy wpływu, mogące opóźnić rozliczenie (święta, awarie systemu, itp). Jeżeli oczekiwałeś przelewu od nas w danym tygodniu i z jakiegoś powodu nie otrzymałeś go do czwartku to prosimy o kontakt.
